Best Deals
Excursiile weekendului 28-29 noiembrie Excursiile weekendului 5-6 Decembrie Excursiile weekendului 12-13 Decembrie Vacanță 1 Decembrie Revelion 2021

Publicat la 2020-08-18 13:30:24

Si a venit ziua, mai exact seara, de plecat in tura din Muntii Pirin, unde urma sa urcam pe cel de-al doilea varf ca inaltime al Bulgariei, varful Vihren, de 2914m.

La ora 22.30 ne intalnim cu totii in fata hotelului Horoscop din Piata Unirii. Ne intindem la drum, eu conduc, iar participantii stau la povesti, ii aud susotind in spatele meu. Trecem usor prin vama Giurgiu si urmeaza drum intins pana la Bansko, binecunoscuta statiune din sudul Bulgariei. Drumul este relativ gol, insa sunt si masini cu numar de Romania ce se indreapta spre granita Greceasca, traseul fiind acelasi.

Desi am condus de zeci de ori in Bulgaria, deoarece in fiecare an imi place sa jung de 2-3 ori la Nessebar, nu am avut niciodata problem cu masina. Acum ghinion, in localitate Lukovit ma opreste politia bulgareasca. Vine la masina noastra si inventeaza ceva, imi spune ca ne da amenda insa ca se poate rezolva si imi arat si cum. Imi deschide talonul masinii si spune sa il aduc inapoi cu ceva inauntru. Rezolvam problema si plecam mai departe.

La ora 7 dimineata ajungem in Bansko la hotel. Imi place ca nu este aglomerat nicaieri, iar doamna de la hotel este foarte primitoare, ne face check in imediat la toti, asa ca putem merge in camera sa ne schimbam. Dupa o omleta si o cafea ne simtim revigorati, asa ca mergem sa ne facem shoppingul pentru picnicul ce avea sa il avem pe malul lacului Ribnoto ezero.

Apoi plecam cu masina pe drumul serpuit spre Cabana Vihren, punctul de start pentru traseele din cele 2 zile. Dupa 12 km de mers pe serpentine, ajungem la ultima parcare marcata, de care nu pu