Best Deals

Publicat la 2020-03-24 10:31:10

În perioada aceasta, în care suntem nevoiți să stăm cât mai mult în casă, este foarte important să avem grijă de noi. Fie că lucrezi de acasă, fie că ești nevoit\ă să te mai duci la birou, este bine să nu renunți la sport. Sportul este bun pentru sănătatea noastră atât fizică cât și mintală. De vreme ce sălile de sport se vor închide sau deja sunt închise, poți alege opțiunea de a face sport acasă. Va trebui să fii propriul tău antrenor și bineînțeles să îți asiguri un echipament minim. Fii cretiv/ă.

 

Primul pas este să îți stablești un program.

După ce te-ai motivat suficient astfel încât să începi antrenamentul de acasă, trebuie să îți stabilești un program pe care să îl respecți. Determinarea și organizarea te vor face să nu renunți la programul de exerciții fizice. În funcție de celelalte activități pe care le mai ai sau de ora la care te întorci acasă de la job planifică-ți de câte ori vrei să te antrenezi pe săptămână, în ce zile și ce durată vor avea antrenamentele tale.

 

Schimbă exercițiile

Încearcă să nu faci mereu aceleași exerciții. Chiar dacă nu mergi să faci exercițiile la sală și le faci acasă, nu trebuie să te gândești că nu îți poți diversifica antrenamentele. Dacă repeți constant aceleași exerciții mușchii se vor obișnui cu efortul depus și nu se vor mai dezvolta. În plus, va deveni plictisitor pentru tine să repeți aceleași mișcări. Încearcă să execuți cât mai multe exerciții noi.

 

Febra musculară

În urma exercitiilor fizice, primul rezultat pe care îl vei avea este febra musculară.  Este important să nu te oprești imediat ce începi să o simți. Mușchii fiind încălziți în urma activității la care sunt supuși, intensitatea durerii va scădea dacă vei continua. Dacă te vei opri, durerea va persista mai mult timp. Nu trebuie să te suprasoliciți, dar nici să renunți la primul semn de durere a mușchilor.